Sėkmės istorijos

SĖKMĖS ISTORIJOS

Geriausios pamokos – kitų praeitos pamokos! Šioje temoje dalinamės žinomų verslininkų istorijomis – tiesiai iš jų pačių lūpų. Nei vienas jų nesako, kad pradžia buvo lengva, bet tikėjimas ir 100 proc. atsidavimas šiandien duoda saldžius vaisius. Kviečiame pasisemti įkvėpimo!

SĖKMĖS ISTORIJA: „WoodWe“

             Idėja, gimusi dviems veikliems studentams – Matui Pajarskui ir Karoliui Maračui, šiandien populiari                  tarp užsienio fašionistų, verslo ir kūrybos žmonių. Kokia sėkmės paslaptis ir kokius marketingo         žingsnius rinktis vystant elektroninės prekybos startup’ą?

 

                                              Savo patirtimi dalijasi vienas iš „WoodWe“ bendraįkūrėjų M. Pajarskas                                                    ir prekės ženklo vadovė Miglė Galvonaitė.

SĖKMĖS ISTORIJA: „Flowers&Lovers“

„Flowers & Lovers“ kuria vienetines gėlių puokštes iš įvairiausių viso      pasaulio žiedų. Tūkstančiai sekėjų socialiniuose tinkluose, stilinga           studija Vilniaus širdyje, nuolat augantis populiarumas. Verslo įkūrėja          Ugnė Poderytė atsako į klausimą „Kaip“?

  Ugnė Poderytė – „Flowers & Lovers“ įkūrėja

SĖKMĖS ISTORIJA: Aida Kapočiūtė

                    Kai savo svajonių profesiją žinai nuo mažens, dirbti pradedi                                  16-ikos, daug daug dirbi ir įkuri verslą! Pristatome vestuvinių                  suknelių dizainerės Aidos Kapočiūtės istoriją.

 
                              Aida Kapočiūtė – vestuvinių suknelių dizainerė

SĖKMĖS ISTORIJA: Pušku Pušku

Tikriausiai nerasime tokio žmogaus, kuris nežinotų, kas yra sėdmaišis ir nebūtų girdėjęs vieno pirmųjų jų gamintojų Lietuvoje „Pušku pušku“ pavadinimo. Šie žodžiai tarsi sinonimai. Visiškai netikėtai verslą įkūręs Remigijus Balčiūnas dalijasi paties praeitomis verslo pamokomis ir įvardija tai, be ko sėkmingas verslas neįmanomas.

     Remigijus Balčiūnas – „Pušku pušku“ įkūrėjas

SĖKMĖS ISTORIJA: Smells like Spells

Drąsus, kitoks, ne vadovėlinis atėjimas į rinką – taip būtų galima apibūdinti žvakių ir namų kvapų kūrėjų „Smells like Spells“ verslą. Vien jų komunikacijos tonas, kužda, kad čia kažkas unikalaus ir kvepiančio magija. Burtais su projekto bendruomene dalijasi vienas iš šio verslo įkūrėjų Vilius Malinauskas.

           Vilius Malinauskas – „Smells like Spells“ įkūrėjas

SĖKMĖS ISTORIJA: Naive

Verslas paremtas intuicija arba kai kelias į sėkmę pagrįstas jausmu. Galbūt skambiai pasakyta, bet būtent taip viso pasaulio smaližių – gurmanų akyse iškilo naujas šokolado prekės ženklas „Naive“. Kaip nepasiduoti, kur pasisemti įkvėpimo ir pasiekti savo užsibrėžtų tikslų – visi atsakymai interviu su „Naive“ įkūrėju Domantu Užpaliu.

  Domantas Užpalis – „Naive“ įkūrėjas