Sėkmės istorijos

SĖKMĖS ISTORIJOS

Geriausios pamokos – kitų praeitos pamokos! Šioje temoje dalinamės žinomų verslininkų istorijomis – tiesiai iš jų pačių lūpų. Nei vienas jų nesako, kad pradžia buvo lengva, bet tikėjimas ir 100 proc. atsidavimas šiandien duoda saldžius vaisius. Kviečiame pasisemti įkvėpimo!

SĖKMĖS ISTORIJA: Pušku Pušku

Tikriausiai nerasime tokio žmogaus, kuris nežinotų, kas yra sėdmaišis ir nebūtų girdėjęs vieno pirmųjų jų gamintojų Lietuvoje „Pušku pušku“ pavadinimo. Šie žodžiai tarsi sinonimai. Visiškai netikėtai verslą įkūręs Remigijus Balčiūnas dalijasi paties praeitomis verslo pamokomis ir įvardija tai, be ko sėkmingas verslas neįmanomas.

     Remigijus Balčiūnas – „Pušku pušku“ įkūrėjas

SĖKMĖS ISTORIJA: Smells like Spells

Drąsus, kitoks, ne vadovėlinis atėjimas į rinką – taip būtų galima apibūdinti žvakių ir namų kvapų kūrėjų „Smells like Spells“ verslą. Vien jų komunikacijos tonas, kreipimasis į savo klientą kaip į pasaulio raganą, kužda, kad čia kažkas unikalaus ir kvepiančio magija. Burtais su projekto bendruomene dalijasi vienas iš šio verslo įkūrėjų Vilius Malinauskas.

           Vilius Malinauskas – „Smells like Spells“ įkūrėjas

SĖKMĖS ISTORIJA: Naive

Verslas paremtas intuicija arba kai kelias į sėkmę pagrįstas jausmu. Galbūt skambiai pasakyta, bet būtent taip viso pasaulio smaližių – gurmanų akyse iškilo naujas šokolado prekės ženklas „Naive“. Kaip nepasiduoti, kur pasisemti įkvėpimo ir pasiekti savo užsibrėžtų tikslų – visi atsakymai interviu su „Naive“ įkūrėju Domantu Užpaliu.

  Domantas Užpalis – „Naive“ įkūrėjas