Verslas ir plėtra

Verslas ir plėtra

Čia išduosime pagrindinius verslo valdymo burtažodžius – tuos, kurie padės į verslą žiūrėti plačiau, objektyviau, įžvelgti ateities perspektyvas. Suprasdami, kad daugelis šiandieninių verslininkų neapsiriboja tik Lietuvos sienomis, skirsime dėmesio ir plėtros užsienyje niuansams – nuo to, kaip bendrauti su tam tikų šalių atstovais, iki to, kaip pasiruošti plėtrai užsienyje.

Komunikacija – kaštai ar investicija?

Verslininkai dažnai galvoja, kad pagrindinis komunikacijos tikslas – pardavimų skatinimas. Strateginės komunikacijos specialistė Orijana Mašalė griauna šį mitą ir įrodo, kad teisinga komunikacija gali tapti labai svarbiu jūsų verslo sėkmės varikliu.

           Orijana Mašalė – strateginės komunikacijos specialistė 

 Kas svarbu ketinantiems eksportuoti?

Lietuvos rinka pakankamai maža – tiek ploto, tiek potencialių vartotojų atžvilgiu. Nenuostabu, kad vis daugiau verslo atstovų savo veiklą plečia už šalies ribų. Jeigu esate vienas iš jų, tikriausiai, kyla įvairių klausimų? Į dažniausius jų atsako „Versli Lietuva“ Eksporto departamento vadovas Aivaras Knieža.

           Aivaras Knieža – „Versli Lietuva“ eksporto departamento vadovas

Ar verta pradėti verslą elektroninėje erdvėje?

Vienareikšmiškai TAIP. Elektroninės komercijos specialistė Vaiva Povilavičienė įsitikinusi, jei šiandien verslo nėra elektroninėje erdvėje, tuomet jis neegzistuoja. Dažnai dvejones apie verslą elektroninėje erdvėje kelia įvairūs mitai. Esame pasiruošę juos sugriauti!

 
Vaiva Povilavičienė – elektroninės komercijos specialistė

Verslo plėtra užsienyje. Kultūriniai skirtumai 

Anna Pavlovska neslepia, kartais tarptautinio verslo pradžia gali būti sudėtinga – lyg klaidžiojimas rūke. Į kokius esminius skirtumus atkreiptį dėmesį ir kaip tinkamai jiems pasiruošti? Visi atsakymai tiesiai iš tarptautinių sanktykių ekspertės.

 
      Anna Pavlovska – tarptautinio verslo specialistė